Regulamin

REGULAMIN

Regulamin uczestnictwa w szkolenia organizowanych przez Szkołę Radzenia

Podstawowe informacje

1.Niniejszy regulamin reguluje zasady uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Radzenia

2.Organizatorem szkoleń jest spółka Szkoła Radzenia Sp. z .o. o., ul. Zabłocińska 2/61, 01-697 Warszawa wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000938704, kapitał zakładowy 5.000,00 zł, NIP 118-22-32-833, REGON 520675422, adres email: kontakt@szkolaradzenia.pl

3.Uczestnikiem może być osoba fizyczna, która ukończyła 16 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.

4.Uczestnicy szkolenia mogą korzystać z opieki nad dziećmi podczas trwania szkolenia. Liczba miejsc w Strefie zabawy jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

5.Zapisy na szkolenia są prowadzone za pomocą strony szkolaradzenia.pl i trwają do momentu wyczerpania limitu miejsc. Chęć uczestnictwa w szkoleniach zgłasza się poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Za termin zgłoszenia uznaje się termin przesłania formularza rejestracji wraz z uiszczeniem opłaty.

Organizacja szkolenia

1.Uczestnik jest zobowiązany do dostarczenia zgodnych z prawdą i nie wprowadzających w błąd informacji w trakcie rejestracji na szkolenie.

2.Uczestnik jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa oraz szanowania praw osób trzecich podczas rejestracji oraz w trakcie szkolenia. 

Uczestnik nie jest uprawniony do wykorzystywania mechanizmów, oprogramowania Rejestracja

3.Zapisy na szkolenie są dostępne na stronie internetowej- www.szkolaradzenia.pl

4.Za pomocą systemu Szkoły Radzenia możliwy jest zapis na szkolenie, potwierdzający uczestnictwo, nabycie biletów. Ceny biletów, szczegółowe informacje podane są na stronie www.szkolaradzenia.pl

5.Zawarcie umowy pomiędzy Uczestnikiem szkolenia, a Szkołą Radzenia następuje w chwili wybrania przycisku „Kupuję i płacę” i pomyślnego zakończenia procesu ani skryptów, w celach innych niż prawidłowe korzystanie z systemu Szkoły Radzenia..

6.Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że w przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu, opłata za szkolenie nie zostanie zwrócona.

7.Szkoła Radzenia dopuszcza możliwość zamiany takiego uczestnika szkolenia na inną wskazaną przez innego osobę. Zmiany uczestnika można dokonać najpóźniej do 7dni przed datą szkolenia na adres kontakt@szkolaradzenia.pl Zmiana uczestnika następuje niezwłocznie po przesłaniu potwierdzenia ze strony Szkoła Radzenia.

8.Szkoła Radzenia zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia jeśli zgłosi się niewystarczająca liczba uczestników. W takiej sytuacji Szkoła Radzenia zwraca całość opłaty zapisanym uczestnikom.

9.Szkoła Radzenia zastrzega sobie prawo do odwołania lub wprowadzenia zmian w programie lub w organizacji szkolenia (w tym terminu, miejsca przeprowadzenia, występujących prelegentów). Organizator jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania uczestników o odwołaniu lub zmianach pocztą elektroniczną.

10.Zmiany w programie szkolenia, o których mowa powyżej nie mogą stanowić podstawy do kierowania roszczeń finansowych wobec Szkoły Radzenia.

11.Na terenie szkolenia uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania przepisów BHP oraz PPOŻ.

12.Podczas szkoleń Szkoła Radzenia oferuje przerwę na kawę i melisę. Wszelkie pozostałe koszty związane z uczestnictwem na szkoleniu (w szczególności, lunch, koszt przejazdu, zakwaterowania) uczestnicy pokrywają we własnym zakresie.

13.Szkoła Radzenia przewiduje sposób płatności on-line obsługiwaną przez PayU.

Ochrona danych osobowych

1.Dane osobowe przetwarzane są przez Szkołę Radzenia. Dane podawane przez uczestnika w związku ze szkoleniem to: imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail, numer NIP, adres działalności gospodarczej (jeśli ma być wystawiona faktura vat), imię i nazwisko dziecka, wiek i płeć dziecka.

2.Szkoła Radzenia przetwarza dane osobowe uczestników w zakresie:

a. Zawarcia i wykonywania umowy oraz dokonania niezbędnych rozliczeń w związku z jej zawarciem- przez czas niezbędny do realizacji umowy, a po jej zakończeniu dane osobowe będą przetwarzane przez czas potrzebny na wykazanie prawidłowości wykonania wynikających z niej obowiązków do upływu terminów wskazanych w przepisach o archiwizacji,

b. Wykonywania ustawowych obowiązków organizatora, w szczególności podatkowych i sprawozdawczych – przez czas niezbędny do realizacji tych ustawowych obowiązków, w szczególności do czasu upływu terminu przedawnienia zobowiązań podatkowych,

c. Realizacji prawnie uzasadnionego interesu organizatora opisanego poniżej- przez czas niezbędny do realizacji prawnie uzasadnionego interesu organizatora, w tym zakresie nie dłużej jednak niż do czasu uznania za uzasadniony szczególną sytuacją Państwa sprzeciwu, zaś w przypadku gdy prawnie uzasadnionym interesem jest marketing bezpośredni- do czasu wyrażenia przez Państwa sprzeciwu,

d. W przypadku wyrażenia dobrowolnej i opcjonalnej zgody, dane będą przetwarzane także w celu marketingowym polegającym na przekazywaniu Państwa informacji o produktach, usługach organizatora, jego partnerów, promocjach, cennikach i innych informacjach i wydarzeniach promocyjnych za pomocą wiadomości wysyłanych na Państwa adres e-mail lub numer telefonu oraz w trakcie zgody na otrzymywanie komunikatorów marketingowych.

3.Dane będą przetwarzane zgodnie z wymogami Rozporządzenia RODO, ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczenie usług drogą elektroniczną.

4.Podstawą prawną przetwarzania w zakresie niezbędnych do zawarcia i wykonywania umowy jest art.6 ust.1lit.b rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) oraz art.6 ust. 1 lit. C RODO w zakresie niezbędnym do wykonywania przez administratora ustawowych obowiązków. Podstawą przetwarzania danych jest również art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawne uzasadniony interes organizatora polegający na zapewnieniu niezbędnych rozliczeń w związku z zawartą umową, dochodzenia roszczeń, marketingu bezpośredniego oraz budowania relacji i wizerunku.

5.Jeżeli uczestnik szkolenia wyrazi zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych podmiotów współpracujących ze Szkoła Radzenia na adres e-mail uczestnika, to podstawą prawną przetwarzania będzie również art. 10 ustawy z dnia 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

6.Dane osobowe możemy przekazać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, podwykonawcom naszych usług oraz organom publicznym uprawnionym do ich uzyskania na podstawie określonych przepisów.

7.Uczestnik szkolenia ma prawo żądania dostępu do danych osobowych swoich i swojego dziecka, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. W przypadku danych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej zgody, uczestnik ma prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Uczestnik może również wnieść skargę do organu nadzorczego. W przypadku braku podania ww. danych nie będziemy w stanie świadczyć usługi udziału w szkoleniach.

8.Podczas szkolenia Szkoła Radzenia będzie przeprowadzać sesję video ( w tym video streamingu). Uczestnictwo w wydarzeniach jest połączone z wyrażeniem zgody na wykorzystanie wizerunku każdego z uczestników i prelegentów w video streamingu oraz materiałach informacyjcnych i promocyjnych Szkoły Radzenia. Osoba, która takiej zgody nie wyrazi zobowiązana jest do poinformowania o tym fakcie na kontakt@szkolaradzenia.pl najpóźniej 7 dni przed dniem rozpoczęcia szkolenia.

9.Szkoła Radzenia wykorzystuje adresy IP zbierane w trakcie połączeń internetowych w celach technicznych, związanych z administrowaniem serwisem Szkołą Radzenia.

Reklamacje

1.Uczestnik może złożyć reklamację co do usług świadczonych przez Szkołę Radzenia.

2.Reklamację można złożyć w formie elektronicznej za pomocą wiadomości elektronicznej. Reklamacja powinna zawierać co najmniej nazwę uczestnika oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń.

3.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Szkoła Radzenia zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

4.Szkoła radzenia rozpoznaje reklamację w terminie 14dni od daty jej otrzymania.

5.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie na adres e-mail uczestnika szkolenia.

Postanowienie końcowe

1.Szkoła Radzenia ma prawo do rozwiązywania umowy z uczestnikiem ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia istotnych postanowień niniejszego regulaminu.

2.Szkoła Radzenia nie odpowiada za rzeczy uczestników pozostawione w szatni i w przestrzeni szkolenia.

3.Szkoła Radzenia zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.

4.Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Szkołę Radzenia, który nie może być krótszy niż 7dni od momentu udostepnienia w Szkole Radzenia zmienionego regulaminu.

5.Uczestnik zostanie powiadomiony o zmianach regulaminu za pomocą informacji opublikowanych na stronie www.szkolaradzenia.pl

6.Pomyślne przejście procesu rejestracji na szkolenie jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.